wtorek, 3 lipca 2012

• Ulubieńcy czerwca 2012 •












Zaczęły się wakacje, które zapowiadają się być udane, a z racji tego, że jest przepiękna pogoda postanowiłam nagrać dla Was filmik w ogródku, wśród moich brzózek :)

Produkty, o których mówię:

» Podkład Rimmel Wake Me Up
» Paletka cieni Sleek Sparkle
» Korektor Miss Sporty So Clear
» Essence Colour & GO #63 Think Pink
» Essence Colour & GO #38 Choose Me !
» Pomadka Manhattan X-treme Last & Shine #39C
» Błyszczyk HEAN Pearl & Minerals Lipgloss #151


Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)
Jeśli tak, to wiecie co robić :)
Do następnego, buziaczki ;*






7 komentarzy:

  1. nie mam żadnego z tych produktów .

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny filmik, kosmetyki też ciekawe :-)
    Buziaczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja muszę się w końcu zaopatrzyć w paletkę sleeka ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym bardzo zainwestować w Sleeka ale najzwyczajniej w świecie nie wiem na którą paletkę się zdecydować :P

    OdpowiedzUsuń
  5. haha a wiesz że mam teraz na sobie własnie Podkład Rimmel Wake Me Up i Korektor Miss Sporty So Clear :)) widzę ze mamy podobne kosmetyki :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Nie jestem przeciwna reklamom swoich blogów.
Jeśli organizujesz jakiś konkurs czy rozdanie napisz mi o tym.
Chętnie zaglądam na blogi osób, które komentują moje wpisy :)

Popularne posty